C.A.C.B

Mejlet skickades. Hela kroppen gick upp i högvarav av ren lycka när jag loggade in och såg att mejlet var besvarat. Jag ville vidarebefodra det till hela världen..

Påtal om inget alls, så var det fredag igår som spenderades hos Otto, med Danny & Knoddas. Efter en heltrevlig kväll, delade vi på dubbelsängen, och även om värmen var oändligt outhärdig, så sov jag konstigt nog väldigt gott under det brinnande täcket.

Kvällen är ung ännu och snart bär det av till Brandsberga. Dock inte alltför mycket vin eller sena småtimmar idag inte, jobbet kallar klockan 7 imorgonbitti. Än jag har inte förstått hur jag ska orka ta mig upp, ännu mindre hur jag ska orka jobba.

Jag pratar som om jag hade något att prata om. Nu är det inte långt kvar till Malta och innan jag vet ordet av det, så står jag väl på flygplatsen men en klump i magen och kollar omkring för att hitta någon som kan vissa mig rätt till S:t Julians, som skolan heter. Åh, vad jag både längtar och har ångest. Dubbelmoralen om att åka, gör mig knäpp. Det jag ville komma till, var mest att då hoppas jag kunna få någonting att prata om både på Bloggen & på bilddagboken. Som jag nu för tiden besöker någon gång i månaden. Jag är skitkass på det. Måste ta mig kragen när det gäller mina bloggar och annat shit, som helst borde uppdateras minst en gång i veckan iaf.

Det måste jag också nämna, Niklas min kära Elström, fyller ju 20 i morgon, alltså den 27 april.
Grattis Världens Bästa Du. Dessutom så fyllde PAPPA år i förrigår, (24) så ska passa på och säga att du är den mest värdefullaste PAPPA man kan ha, du är så jävla bra! Fakum är att jag älskar dig skit mycket och det gäller dig också MAMMA, som faktiskt fyller år på onsdag (29). Ni betyder allt för mig, mina älskade Päron.

Så det var det sagt, Grattis hela kittet.
Ha det extremt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0