Vem tror du att du är?

Åh, igår shoppa jag sönder totalt.
Två väskor, två sjalar, två skärp och 5 böcker. Det är inte det att jag älskar att läsa, ohnej. Men böckerna var väl allmänt snygga och jag kände att dom passa fint i min hylla med sitt intressanta omslag. Dock har jag läst författarens första bok och efter det kände jag bara att jag ville ha fler. Så det blev fem böcker till av hennes skrivna rader. Hon skriver så att jag glömmer verkligheten, jag trivs i hennes värld.

Senare på kvällen blev det lagom mycket fest, tills du kom och hämta mig in på småtimmarna. Hela natten i din famn. Jag tycker om det. Men någonting inom mig berättar att det är fel. Jag kan inte låta bli. Men det är så fel grabben. Men jag älskar det, fast att allt strider mot oss. Jag dras till dig, ditt intressanta jag. Sådär härligt rolig.. Du är det ingen annan någonsin varit! Du får mig att skratta, din jävel.

Bara komma in sådär i mitt liv och frita mig all min frihet. Fängsla mig, få mig att må bra, låta alla mina tankar bara handla om dig. Vem tror du att du är? Prinsen som ska rädda mig från min ensamhet -.-

Jag behöver inga pengar, ingen fast plats..
Vi övertar hela världen inatt (!) Whit you whit you whit you ..


Kommentarer
Postat av: helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 13:38:06
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: H.L

fatta nina hur bra du är på skriva :D asså allvarligt du e sjukt bra du har tallang för de du kan verkligen beskriva känslor skit bra:) by the way e glad för din skull du förtjänar ngn som får dig å må bra för de just de du är så bra även om ja kankse inte får dig å känna så :( men du vet att du är bra i mina ögon kram

2008-04-19 @ 21:19:27
Postat av: Tutte

hallo ja du skriver sjukt bra alltså ja satt o läste det så ville jag tro det var mej du menar men vad vet jag...possar o kramar tössabiten love yaa

2008-04-25 @ 15:25:44
Postat av: Tutte

Hallo ja min ängel

2008-04-26 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0