Torsdag och snart helg.

pTjarrå ..
Igår kom Petra och mös med mig hela kvällen och det var mer än efterlängtat. Flabbade hur länge som helst om allt som hänt under sommaren som vi inte hunnit ses speciellt mycket på. Hon har tillbringat sin sommar i Spanien och det var underbart att få höra allt. Dock flyttar hon snabbt vidare till Norge nu den 1 sep. Åh, jag vill bara följa med upp. Få jobba, bo och bara leva, pröva något nytt. Utmaningar skulle prägla mitt liv, men så ser det inte ut att bli. Precis tvärtom! Jag stannar där jag är. Nogre lockar dock inte på samma viss som USA men det skulle vara en början på mitt livs upptäckande. Men jag säger det igen, jag är nöjd!
Och på tal om ingeting alls, så är det snart helg igen och de om något är väl ett livsnjutande tecken, haha! Vad sägs om att bara göra ingenting? För nästa helg händer det så mycket att jag skulle vilja dela mig i tre personer och hoppas på att jag hinner med allt och alla. 


 / N.Fogelberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0