Uppenbarligen är jag helnöjd. LÄGENHET!

Den 1 september öppnas dörrarna till min lägenhet. Bara tanken gör mig överglad. Har varit och shoppat näst in till var dag, sen jag fick reda på att jag fick lägenheten. Idag hitta jag mina soffor! Åh, sån kärlek.. Jag älskar dom redan, svarta skinnsoffor fick det blev och det passar mig ypperligt! Sen nästa helg så ska Andreas följa med mig och hämta köksbordet, som är precis lika snyggt! Dock ljust, men det kan jag leva med. Kommit billigt undan än så länge. Gjort riktiga kap och fyndat billigt. Nu är det mest sängstomme som jag leter efter. Hittat en på Ikea som skulle kunna funka, men vi får se! Sen blir det ju ullared i helgen, ännu ännu ännu mer handla. Med tanke på att det rummet jag ligger inne med hos mossan och fassan är as litet, så är det hyffast tråkigt nu, bara fyllda med kassar. Men det kan jag stå ut med, bara x antal veckor kvar nu.

Annars leker livet väl, helgen har varit asmysig. Fick äntligen träffa Tilda så jävla efterlängtat. Kvällarna spenderades hos Sofie och Kim. Mycket trevligt det med, åkte in på racet och umgicks med Andreas vänner. Annnars som sagt har även helgen bestått av att shopping med min älskade mamma! Sen måste jag få påpeka att Duffy bara växer, min skönhet till hund. Hon är allt i världen.

Dagens outfit ; SOFT!
Puss på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0