Där han satt enda in i rutan och pruttade fram i 50 km/h och såg allmänt ut som 70+ åring.

Haha, det finns bara inte i min värld. Idag får jag köra bil igen :D  .. & det är ju mer än skönt. Men tror ni min bil startar imorse? Jag dog, när jag insåg att jag skulle klara mig utan bil en dag till kanske längre beroende på vad felet var. Fram med startkablar och rubbet men inte fan startar bilen för det inte. Ringer Micke, som dygnet runt ställer upp och lagar min bil. Han kommer och nu på jobbet får jag ett samtal av mamma, att det bara var en kabel som hoppat ur batteriet. Så min bil står klar där hemma ikväll, redo för att köras. Puuuh! Ibland ska man ha tur.

Andreas fick ju hämta mig igår efter jobb och såklart "glömmer" han att han hämtar mig av en viss anledning, jag får inte köra bil pga av min rygg. Och eftersom han inte "tänker på det" så lägger han i världens gas och börjar öva drift utanför jobb. Han är kul den mannen. Och efter han kom på sig själv, skulle han ju överdriva på andra hållet och sänker ner farten till närmare 50 och tar fram stolen så långt att han knappt kunde använda fötterna för att flytta dom mellan pedalerna. Sen berättar han snällt att han ska köra försiktig. Jag trodde jag skulle gå under.. som jag skratta, där han satt enda in i rutan och pruttade fram i 50 km/h och såg allmänt ut som 70+ åring. 

Senare på kvällen var det Långberg för hela slanten, åh så mysigt det var. Först körde vi och åt sen vidare hem till henne och efter det blev de långe-uppe-sittar kväll på min altan. Henne kan jag älska till tidens ende och mer där till.
Idag ska jag träffa Otto, för vi ska lämna tälten i La som vi låna på vår 20 årsfest. För det var ju inte länge sen, haha! Men huvudsaken är att jag saknar henne och det ska bli ypperligt trevligt att få träffa de älskade människan. 

Ha det fin fint -.-
NF 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0