En jävla massa grattis och dunder.

Helgen är näst in till över, men det gör inte så mycket. För denna veckan ser jag ut att vara mesta dels ledig. & IDAG FÅR JAG MIN LÄGENHET, så vad passar bättre än semster då. Det gör mig överlycklig!

Fredagen blev hård hos Annika som fyllde 18, FETT MYCKET GRATTIS, och på lördags morgonen lovade jag mig själv att aldrig mer dricka en droppe sprit i hela mitt liv. Jag fick känna på en bakfylla som tog allt pris. Haha, men det lär jag ju inte kunna hålla längre än en vecka.

Andreas fyllde 22 snygga år igår och det firades först med släkten på dagen som är så härligt underbara. Senare på kvällen kom hans vänner, och dom kan man inte annat än älska att umgås med. Alltid lika trevliga! Jag verkligen avgudar hela hans umgänge och släkt.. och det är en skön känsla iaf. GRATTIS ÄLSKLING, du är min kärlek i med och mot gångar.

Sen vid niotiden körde jag hem till Långberg som firade sin 20års dag. GRATTIS TILL TUSEN! Kvällen slutade där med massa mys långt in på natten.

God morgon folket! Frulle nu.
/ Nina Ekdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0