Rea, allt ska bort.

Måste få tycka att jag kommit igång bra med mitt bloggande igen och härligt är det. Min Digital kamera har ju gott sönder så tar sällan bilder, så bilddagboken är ju det sämta alternativet då. Borde köpa mig en ny, men det är mycket som ska inhandlas och den är tyvärr inte priotet nummer ett.. Igår spenderade jag lite tid hos Sofie och Kim, sen när jag kom blev jag våldgästad av Weberg som sov hos mig och kvällen slutade även med ett långt samtal med Erika. Faktum är att jag borde ta mig tid att träffa henne betydligt mer än jag gör. Ångesten lägger sig som ett moln över min vardag när jag inte hinner med allt jag borde eller så tar jag mig aldrig tiden helt enkelt! Det känns som jag bär på så mycket känslor just nu att jag inte vet var jag ska göra av dom. Huvudet är snart fullbokat med känslor och tankar, information och vetenskap. Det säger bara STOPP, som om jag inte får in mer. Jag vill rensa ut, hela min själ är till salu ..

Jag rear ut allt, rubbet ska bort!
OBS: Varning för kras. 


Jag måste sluta ta till mig allt, sluta bry mig så mycket om vad alla slänger ut sig till höger och vänster. Sluta lagra på med alla världens känslor. Ibland måste man lära sig stänga av. Och när jag ändå vräker av mig all min vredemod över livets jobbiga dagar kan jag passa på att dra dig över samma sträck. För tro mig, jag skulle aldrig sjunka till din nivå där du är nere och rotar just nu och faktiskt säga vad du vill. Men är det mig du försöker få att skrika, vad du än försöker testa, eller är det bråk du vill ha? Vad du än är ute efter med dina utlåtande, så lägg ner ditt projekt. Förlåt, men jag finns inte här att verkan bråka med dig eller skrika på dig, inte heller tänker jag gå med på dina test. Resultat är ändå bara meningslöst. Slut pratat om detta nu ..

För egentligen har jag för lite att klaga över. Jag menar löning snart och den var mer än bra denna månaden och sen är det snart lägenhets dax och jag ligger inne med en fantastisk underbar pojkvän när han känner för den sidan. Snart Malta och kanske en och annan Englands resa.

Tack för mig & ..hoppas på en ypperligt bra helg!
Andreas,  du är min stjärna. <3 
Jag ser dig inte alltid, men jag vet att du alltid finns där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0