Inget alls speciellt med just denna dagen, men var dag bär en värdefull tid.

Idag blev det jobb, dock får jag inte köra bil ännu. Så mamma fick ställa upp imorse och Andreas får vara så snäll och hämta mig. Asknäppt känns det att be om skjus, haha. Men imorgon får jag nog tillåtelse att sätta mig vid förarstolen igen. Dessutom när jag satt nu och fundera kring allt detta med bil för jag har dessutom varit och kollat på ny, jag menar Ford! Ja, ni hör bara. Det kan jag inte ligga och knapra runt i längre. Tillbaka till det jag kom på, att jag glömt betala min parkeringsböter som typ är 3-4 veckor gammal, OPS!! Jag börjar få panik på mig själv! Snart är den väl dubbelt så fett och ja, ännu roligare att skänka pengar till staten. Det måste jag göra idag idag idag. Sms dirket till mossan som satan i det påminna mig. Så får jag tillbaka ett sms av mamma bara nu en minut senare: den är betalad av mig. Asså, ibland undrar jag vad fan jag skulle gjort utan min mamma och hur jag ska lyckas med att inte bo under hennes tak. Fast när man tänker efter, ligger ju lägenheten under hennes tak, så ja. Kalla mig oansvarig, själv kallar jag mig glömsk.

Igår var första dagen för min syster i skolan igen, sommarlovet är slut och nu på morgnarna är det inte bara min kocka som ringer. Hyffsat skönt att slippa se henne ligga kvar, när man själv ska jobba ett antal timmar. Denna helgen flyttade även Thomsen tillbaka till sin skola, i Båstad. Saknar att inte ha henne hemma.  

Aja, nu är min lunchrast slut, satan i det vad den ska gå fort var dag. Men det har sina fördelar det med, för ju snabbare den går ju snabbare slutar jag och just idag vill jag inget hellre. Både för ryggens skull och för att jag redan saknat ihjäl mig efter Andy annat kallat knoddas, eman.. Säg vad ni vill för mig är han allt.

Tjarrå ;>

Kommentarer
Postat av: sofie

va har du kollat på för bil?

2008-08-19 @ 21:14:02
URL: http://ssoooffiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0