Både på gott och ont.

Döda mig så trist jag har just nu. Ensam på kontoret :/
Låt mig få komma hem istället! 

Rädda mig.

Men jag tänker framåt, höhö.. för ikväll blir det nog en runda till emma så mysigt 
och imorgon blir det thomsen för hela slanten. Sen på lördag blir det den efterlängade
fikan med älskade martin! Överlängesen jag träffa honom nu, säkert 1 år, kanske mer.
Förresten grattis till lägenheten, jag stannar dock kvar här i helsingborg:et ett tag till!

Men lördagen är inte slut där för sen har jag lovat den där sötaste att stå för maten.
Inte allt för ofta. Men nästa gång blir det hans tur! Ja jo vi får se hur det slutar. 
Eller så kan man ju alltid vända på det, jag vill aldrig möta slutet med dig. <3

Så jag ska nog stå ut 2 timmar till på jobbet. Usch det är verkligen 2 timmar kvar!
Men jag är nöjd! :) det kunde ju varit jobbigt att jobba.

Pusstja folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0