Fucking jävla 20 år och grunden är lagd.

Lördagen var min 20 års dag och jag måste verkligen tacka alla.
För att ni kom och gjorde hela min kväll, Tack för alla fina presenter all dans och musik.

Otto, utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort, om man ser bort från allt som gick fel den kvällen, så blev rätt mycket ändå rätt lyckat. Fast att alla tält gick sönder & att all pasta gick åt helvete! Fast att det blåste och inte hälften var klart, att ljuset inte hann bli uppsatt pga vädret & att vissa inte döck upp. Men ändå slutade de med att vi stod på vardena bord och dansa. Det slutade med att jag skratta högt! Jag älskar er alla & dig Otto.

Tack för att du kom trotts allt. Jag kunde känna långt inom mig hur besviken du var & rädslan växte inom mig. Det sista jag vill är att såra dig, men jag lyckas ändå. Kanske för att jag är den som är räddast om dig, kanske för att du betyder mer för mig än så många andra! Jag är så medvetom om att jag gör fel, att jag kunde gjort det så mycket enklare. Men jag gör det inte och med faktan i handen, jag aldrig kommer lyckas lika bra som du. Det är bara så!  

Men en sak kan jag lova dig, jag gör det inte för att såra dig. Utan för att jag tycker om dig mer än jag kan stå upp för. Jag lär mig stå för det, när du blickar tillbaka.

Så ja, efter många om och men, efter mycket tjat och mycket stress. Så är jag faktiskt 20 år och har en oförglömlig kväll bakom mig som jag ska bevara! Halv vägs till 40 och jag har fortfarande hela livet framför mig, liggande i min hand. Nu ska jag bara leva det! Hela grunden är lagd.

Ett sista tack .. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0