Jag bara litar på dig.

Andreas jag vill hålla av dig, utan att hålla fast dig.

För jag älskar värmen från din kropp när du håller om mig,
även om det ibland kan bli alldeles för varmt.


Jag vill ha dig, utan att äga dig.
För jag älskar när du håller om mig tryggt och säkert,
trots att jag känner mig så liten då.

Jag vill tycka om dig, utan att göra om dig.
För jag älskar att du är precis som du är,
trots att du kan vara så svår.


Jag vill vara nära dig, utan att kväva dig.
För jag älskar att hålla din hand i min,
även om det kan bli lite svettigt.


Jag vill ge dig kärlek, utan att ställa krav eller villkor.
För jag älskar att mitt liv ligger i dina händer,
trots att det är så riskfyllt.

 
Jag vill vara din människa på jorden.
För du är den jag litar på,
även om dom människorna är få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0