Jag är en oäkta bloggare.

Alla sover, jag vill också kunna somna men de är hopplöst. Så får bli lite bloggande istället. Kommit på att jag suger på det! Men det tar sig.

Var i stan med Långberg och Engström idag, jätte mysigt. Kolla på alla snygga-uppklädda-bal-människor. Brossan var grymt stilig, nästan så man själv får ångest över att man aldrig gick på balen själv. Sen körde jag hem till min älskling och väckte han. Dock börjar han vänja sig vid att inte få sova sålänge längre efter att han jobbat. Han står ut! Sen våldgästade vi Linda och Niklas sen Josefine, nu sover han gott igen. Själv är man ledig imorgon, men jobbar hela lördagen. Astrist att börjat jobba helg igen! SUCK..

Ännu mer suck suck dubbel suck är att jag skadat foten, hinner inte mer än lägga kryckorna sen knäskadan och att dom snott mobilen från mig, som var en vecka gammal. Fuck vilken maxad otur jag ligger inne med. Men vafan jag har väl allt jag vill ha, en mobil hit eller dit, jag som är så sjukligt rik denna sommaren. NOT. Skulle spara satan, för att ha råd att betala hela Malta resan, utan att behöva ta Csn stöd. Japp, men lycka till. Grattis til mig!
image10

Men jag är inte bitter, imorgon blir det fett utgång istället!
Äsch, ska försöka slumra till nu, sovis.
Puss puss puss puss `.´


Kommentarer
Postat av: malin

snygg mobil

2008-05-29 @ 23:45:06
URL: http://fromarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0