1-0 till dig din jävel.

Alla världens hemskaste ord kan beskriva dig!
JAG BOKSTAVLIGEN HATAR DIG ENDA IN I SJÄLEN.
GRATTIS DU VANN.
MEN RÄKNA MED ATT DET ÄR DIN SISTA VINST.

.. aldrig mer ska jag släppa in dig i mitt liv.
Din vinst tränger sig närmare mig och får mig att vilja
hata dig ännu mer. Men jag är rädd att det inte går!

Oh, jag vill egentligen inte smutsa ner min blogg på detta sätt.
Men allt hat inom mig får att inte kunna skriva om kärlek..

Förlåt för att jag är mänsklig!

Never / Ever


Kommentarer
Postat av: H

hopas du kommer ihåg den gången du skällde ut mig för ja skrev skit om dig på bdb å sen sa ja va en hemsk männsika för de de va inte hälften så hårda ord som dessa.

2008-10-20 @ 20:02:42
Postat av: Petra

Hääj snäckis! Vilken tur att jag kommer hem imorgon så du kan få avreagera dig. Jag vill umgås med dig!

2008-10-21 @ 21:09:26
URL: http://garbera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0