Storblommig tapet och lite färg här och där.

Hej jag mår bra!

Min lägenhet är på god väg att bli riktigt snygg. Dock var tanken att ha beiget i hallen, vilket fägren också hette när jag köpte den, men nu ser den mer ut som någon slags lila-grå typ. Aja, den är helt okej, menvafan beiget hade varít så hundra. Idag ska storarummet målas och tapeteras. Får väl slänga in en bild sen, hehe.. nu ser det ju mest ut som, "en vägg här och där med skit fula tapeter" :)

Ja, allt kommer gå i natur fäger och sovrummet får en ljusgrön färg med storblommig tapet som fond. Jag vill ha värme i mitt hem och då blir det även mycket brunt och eftersom min lägenhet inte är speciellt liten, blir det en del mörka färger. Annars kommer jag sakna den mysiga känslan.

Men vad som, så hade jag aldrig orkat göra allt detta själv, så egntligen är det bara att tacka som fan till dom bästa :D Linda, Niklas och Martin, dreamteam!

På tal om dreamteam, det blir Malta med Erika och det är gläjde som fan. Andreas befinner sig i Italien och vad kan man mer än vara avis på den värmen, haha. Hoppas han har det underbart och myser ordentligen. Han behöver verkligen det efter denna sommaren. Nä, nu ska det shoppas & sen jobbas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0