Hösten ger håll-mig-nära-&-släpp-mig-aldrig-känsla.



Jag vilar under himmelen i höst på min planet.
Jag sjunger för mig själv, fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet.

Hösten tränger sig på och gör mig medveten om att sommarens sista stranddagar är över. Men ändå känns ingen saknad alls från min sida, tvärtom hösten får mig att längta efter mysiga hemma kvällar och långa filmer..

Fredagen bestod av tjejkväll hemma hos mig med lite god mat och mycket mys. Senare på kvällen tog vi bilen och drog in till stan där vi hade mer än trevligt tillsammans. För det är en skön känsla när bilen spelar hög musik och om man bortser från högtalarnas ljud så hörs enbart klingande skratt. & jag minns inte varför, men jag försöker fortfarande skratta. Vi var även borta och besökte Niklas & Dannes frima fest den kvällen, lagom dragna hela högen var, haha. På lördags morgonen drog vi till väla & ikea och på kvällen blev det middag hos Långberg och sen vidare på förfest hos Hili. As trevligt! Dock var utgången snabbt över, haha. Då alla var lagom onyktra för att åka hem redan vid 12 tiden. Mamma var snäll nog att hämta mig och resten av natten kollade jag och syster på film efter film. Ska jag vara riktigt ärlig, det var så mysigt och bara få komma hem. Har jag gått och blivit lam? Ingen party-höjare längre..


Malta om exakt en vecka idag. Suck! 
Låt söndagar avgå.. Det är den dagen på veckan då det händer minst i mitt liv.

Det enda jag vill är att få vara där du är ..
Tjarrå, n.f.

Ps. Skratta är det bästa som finns! Tänk om jag kunde få alla att le vad glad jag hade varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0