Inte mera sockervadd och inte mera lala, släng hit en morot till mig!

Jag vet jag vet jag vet, jag borde göra ve min blogg! Och det kommer, den är tråkig och inte speciellt inspererande att klicka in på. Men vafan, jag suger på det och det blir inte snyggt alls. Någon som är frivillig snart?

Träning tidigt imorse & det var mer än efterlängtat. Inte ens tagit tag i träningen detta året, men nu jäklar i det kommer det igång igen. Spining klockan 7 på morgonen låter dock kanske inte så lockande alltid, men så ligger det till. Om inget annat tog jag och Linda Pålsjö idag en hel timme. Mysigt, att komma hem sen och äta god frukost efter en flitig morgon. Och igår blev det resturang och jätte god middag, tack tack tack för en super mysig kväll. Efter träningen idag stack jag och Tilda till väla och växla pengar, påminns man om att man snart flyger då eller..? Varför har jag blivit så anti? Varför vill jag inte åka någonstans, kanske för att jag inte är klar med allt här hemma som gör att jag känner mig redo att bara fly en månad eller så kanske jag behöver komma bort, det är iaf så jag försöker tänka. Resten av dagen har jag bara sovit bort, rätt skönt med tanke på att semestern är slut och det är jobb imorgon igen. Fast jag älskar jobbet och det får mig på andra tankar.

Men annars är allt bra väl och snart drar det sig mot en tidigt säng och kanske en och annan promenad med Duff, dock regnar det fett mycket och det är mindre kul att ut och gå då. FÖRRESTEN MIN MOBIL ÄR ÄNNU MER SJUK ÄN NÅGONSIN, hög feber och dör 24 timmar om dygnet. Snart är det slut på hans tid! NY MOBIL TILL HELGEN, pallar inte trycket längre att aldrig bli nådd eller kunna nå någon, eller behöva skriva ett sms 638 ggr för att den ska dö ett antal ggr först eller låter knapparna sluta funka! Haha, lagom lack man blir :)

En sista tanke..
Hur kan någon människa göra någon annan så glad genom att bara finnas?
Det räcker tydligen med bara din existens.

Wioho & god natt.
Jag förblir en, Nina Ekdahl -.-


Malta, det lär bli lyckat!

Kommentarer
Postat av: therese

Det är alltid kul att läsa bloggar som skrivs av folk man vet vem är :) Hehe ja klart :) Läste att du ska till Malta i en månad, vad kul :D Ska du på semester dit eller ?

2008-09-10 @ 19:22:17
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0