Mer från älskade Malta.



Oh, vädret är så fint här. Synd man går i skolan precis hela dagarna så man får inte så mycket färg. Men det får man ta igen på helgerna, antar jag. Igår var det fest så det hette duga. Tömde en flaska vin och ett paket cigaretter på bara någon ynka timme ute på tarassen, sen drog vi neråt mot stan och barerna, dock slutade med att vi stod på baren och men även om bakfyllan satt i halsen, så gick skolan rätt snabbt idag. Det var en sån konstig känsla igår när jag dansade runder bland allt folk som var lagom sugna på både en och två danser. Jag älskar att dansa, men igår slingrade jag mig ur många grepp, försökte snyggt dansa mig ur olika killars famnar, jag ville bara vara för mig själv där jag stod på golvet och kände takten i kroppen till musiken. Jag saknade bara en famn, längtan efter att få dansa in i Andreas armar och få stanna där. Jag kände inte alls för att bli omhållen av någon annan, inte ens för skoj skull. Ingenting lockade mer än tanken om honom. Kvällen var dock jätte rolig och ikväll blir det väl lite lugnare, förhoppningsvis. Ladda inför helgen.. Då de är lyxbåtsfest med mat och dryck.

Jaha, snart en vecka avklarad på Malta och visst längtar jag efter alla, men skolan är soft och kvällarna är trevliga. Försöker njuta så mycket av tiden som möjligt, två veckor till rinner nog iväg ganska fort. Pusspusspusss, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0