Släng hit en gnutta livsork.

Veckan går så snabbt, SAKTA NER. Jag vill inte åka riktigt än till Malta. Redan tisdag, snart lördag natt och då går båten mot köpenhamn. Men veckan har ändå börjat bra, men tanke på allt.

Grattis Sofie till ditt efterlängtade körkort! Såg bara när hon kom utspringandes från vägverket igår med lappen i handen och då kunde inte heller mina ben stå stilla och det var så sjukt härligt för hennes skull. Sen fick hon köra min bil hem efter hon ringt alla samtal och berättat för omvärlden. Körde till Kingelstad hämta Kim och Ekman, sen blev det malmö för att köpa ljud som hördes genom stans gator senare på kvällen när vi hämtade Åhman och därefter besökte Tosse, sen Jenny och sist Micke. Mycket lyckad dag.

Idag hoppas jag få träffa Linda & kanske till och med min Anthalya, alltså er två. Jag håller på att sprängas i bitar, men ni håller ihop mig. För visst jag orkar, men det är som jag inte tar tag i saker och ting, som jag bara låter allt hitta sitt eget sätt att slösa sig på. Men jag har varit svag den sista tiden över lag. Jag säger inte ens ifrån och det kommer straffa sig.. men jag har tagit för mycket, min kropp är slut på krafter och jag vet inte var jag ska hämta nya. Var är den starka Nina? Den som inte lät sig köras över. Jag är vilse i mig själv och jag märker hur jag lider av min svaghet och det utnyttjas!

Kockan rullar, ta tag i dagen? :)
Puss folket!


Kommentarer
Postat av: therese

Jag tkr att all tid nu förtiden går skit snabbt, lite föööör snabbt ibland :P Det var kul att träffa dig igår :)

2008-09-09 @ 14:06:10
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0