Sån hemmafru hittar man inte i vilken sökannons som helst!

Aa, vill få något gjort här hemma idag. Mitt första förslag var att rensa upp i vår blivande nya hall och få målat där. Men kom snart underfund med mig själv att det var väldigt mycket jobb och just nu har jag extrem ont i ryggen. Så det får vänta tills jag är bättre. Sen kom min andra smarta tanke; jag ska gå ut och tvätta vårt såkallade VITA staket, som efter denna årstid blir allt annat än vitt. Jo men smart Nina, ta dig en titt ut. Hela staket är förfan täckt av snö! Duktigt.

Så nu blev det en sån 5 minutare i soffan och en tänkare, och då ploppade de upp. Jag kan för alldel måla högtalarna, som skulle målats för sådär en månad sen! Jag måste erkänna att får jag bara tänka till, så jag kan få mycket gjort en fredag som denna, innan det blir väla med Linda efter fem ikväll. Vill påpeka att jag redan städat och skurat hela spisen.

Sån hemmafru hittar man inte i vilken sökannons som helst! Förrsten så skulle jag faktiskt jobbat idag, men så blev inte fallat, så är man ledig så får man ta tillfället till akt och få någonting gjort istället..



Japp, så de så. / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0