Nyårsfoto och miljontals av kärlek.



Stockholm blev precis så bra som det bara skulle bli. Och sälen därefter .. var skidresan, som tog priset. Jag Linda ägde bakarna, haha! Dock ägde vi nog mer pulkan. Först prövade vi svarta sopsäckar men de gick sådär. På isen var det kanon, men på pulkan kom vi bättre upp i hastighet! Ja, många goa minnen. Jag får väl försöka bli bättre på att berätta och förklara. Men tiden räcker inte till för min blogg just nu bara.

I torsdas, blev det lite tjejträff med Linda och Idah, även Michaela och Elin var med i början av kvällen. De slutade lyckligt som fan, dock ramla Idah ner från en staty och visa tog ett antal dopp i buskarna men förövrigt, bara roligt! Förresten så ägde jag sönder dom andra vid biljardbordet .. haha!

Nämen, vi hörs snart igen.Jag ska kila till Jobb och känna lite gryn. Vi kollar nämligen på en ny säng. Oh, vill ha!
Andreas Ekman, mannen som våldtog mitt hjärta med stil!

/ N.

Ps. snart kommer lill-Otto till världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0